مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:302021-07-19سياسي

استقرار هیات مستشاری برای اجرای طرح پابند الکترونیکی در مراجع قضایی


بازرس ویژه رییس کل از استقرار هیات مستشاری برای اجرای طرح پابند الکترونیکی در مراجع قضایی خبر داد و گفت: با تلاش در دادسرای انقلاب و دادسرای ارشاد تیم جهادی مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اولویت مراجع قضایی طبقه بندی شده آغاز خواهد شد و بازدید از زندان مطابق برنامه ریزی های قبلی صورت می پذیرد و نتایج آن نیز به قوه قضاییه منعکس می شود.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در رابطه با پرداخت هزینه اعسار زندانیان معسر و بی بضاعت، این هزینه ها پرداخت شده و ضرورت دارد در کنار ستاد دیه و حمایت از زندانیان، ستادی تشکیل شود تا کاهش جمعیت کیفری زندانیان سرعت بیشتری پیدا کند.

محسن مقدس، بازرس ویژه رییس کل نیز در این جلسه گفت: با تلاش در دادسرای انقلاب و دادسرای ارشاد تیم جهادی مستقر شده و هیات مستشاری در 1500 پرونده برای اجرای طرح پابند الکترونیکی در مراجع قضایی مستقر شده و در حال کار هستند.

به طوری که در سال گذشته مطابق دستورالعمل اعلامی با طرح مشکلات زندانیان در مراجع قضایی تعداد 94 نفر از محکومان مالی با موضوع پرداخت مهریه بودند، به 64 نفر رسیده است.

ستایشی همچنین ضمن تبیین اهمیت کاهش جمعیت کیفری گفت: با ایجاد دفاتر خدمات قضایی حاضر در زندان دسترسی زندانیان آسان تر شده است و اطلاعات ناجا در مورد اثرانگشت و شناسایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هیات مستشاری برای اجرای طرح پابند الکترونیکی در مراجع قضایی

استقرار هیات مستشاری برای اجرای طرح پابند الکترونیکی در مراجع قضایی