مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-19سياسي

سگ گردانی در تفرج گاه های همدان ممنوع شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه سگ گردانی باید در تفرج گاه ها، پارک ها، بوستان ها و مراکز بازی کودکان ممنوع شود، - ایسنا/همدان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه سگ گردانی باید در تفرج گاه ها، پارک ها، بوستان ها و مراکز بازی کودکان ممنوع شود، گفت: طرحی را در شورا مطرح کرده ایم که تا پایان این دوره مصوب می شود.

کامران گردان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر سگ گردانی به معضلی در همدان تبدیل شده است، افزود: این مسئله در پارک ها و بوستان های شهر مورد اعتراض همشهریان قرار گرفته و ممانعت از سگ گردانی در شهر از مطالبات و خواسته های بسیاری از شهروندان است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری به عنوان متولی نگهداری پارک ها و بوستان ها باید برنامه ریزی درستی داشته باشد تا از سگ گردانی در این مکان ها که حریم امن مردم است ممانعت به عمل آید، همچنین در مورد نقاطی غیر از پارک ها و تفرج گاه ها علاوه بر شهرداری لازم است سازمان های مرتبط هم پای کار بیایند.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: با توجه به لزوم ایجاد آرامش شهروندان در پارک ها و تفرج گاه ها، شهرداری حداقل اقدامی که می تواند انجام دهد جلوگیری از معظل جدید سگ گردانی در این مکان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ گردانی در تفرج گاه های همدان ممنوع شود

سگ گردانی در تفرج گاه های همدان ممنوع شود