مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 15:452021-07-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی احداث آزادراه لردگان به ایذه


شهرکرد عملیات اجرایی احداث آزادراه لردگان به ایذه ظهر امروز با حضور سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عملیات اجرایی احداث آزادراه لردگان به ایذه ظهر امروز با حضور سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

گفتنی است برای اجرای مرحله نخست این طرح که هفت کیلومتر می باشد یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته و تخصیص یافته است.

شایان ذکر است با اجرای این طرح لردگان در یک چهار راه ترانزیتی ارتباطی قرار می گیرد و این جاده فلات مرکزی ایران و قطب های صنعتی خوزستان و اصفهان را به خلیج فارس متصل می کند.

سید حمید پورمحمدی ظهر امروز  با حضور در محل پروژه گفت: در سطح ملی به دنبال راهکاری برای دریافت مصوبه ای به منظور اختصاص کامل اعتبار برای آزادراه لردگان به ایذه هستیم.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: پیمانکار این پروژه از سمت ایذه خوزستان کار خود را از هفته قبل آغاز کرده است و قطعه ایذه به اهواز هم تا سال آینده به پایان می رسد.

انتهای پیام/68033


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث آزادراه لردگان به ایذه

آغاز عملیات اجرایی احداث آزادراه لردگان به ایذه