مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-25اقتصادي

اعطای وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار در فارس


مدیرکل بهزیستی فارس از جزییات پرداخت وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس از جزییات پرداخت وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

سید محمدصادق کشفی نژاد یکشنبه سوم مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بالغ بر 30 هزار پرونده امور اجتماعی در بهزیستی فارس داریم، گفت: 14 هزار و 800 مورد از این تعداد را خانوار زنان سرپرست خانواده تشکیل می دهند.

او افزود: برای زنان سرپرست خانوار برنامه های حمایتی متعددی از مستمری و وام اشتغال تا پرداخت شهریه فرزندان آنها اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار کرد: تاکنون برای اشتغال زنان سرپرست خانوار وام 50 میلیون تومانی پرداخت می شده اما امسال این مبلغ به 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

کشفی نژاد خاطرنشان کرد: تسهیلات با ارائه مدرک شغلی یا فنی حرفه ای و مجوز کسب و کار واریز می شود اما ابلاغیه پرداخت وام هنوز ارسال نشده و برای اجرایی شدن باید از سوی بانک مرکزی ارسال شود.

مدیرکل بهزیستی فارس اضافه کرد: این وام با اولویت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برای راه اندازی شغل و هم به کارفرمایانی که بتوانند برای زنان سرپرست خانوار یا گروه هدف سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار در فارس

اعطای وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار در فارس