مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-25سياسي

زیارت جامعه کبیره منشور ولایت است/تبلیغ غدیر وظیفه ای همگانی


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که هرکس باید از خود بپرسد چه کاری می تواند برای بزرگداشت غدیر انجام دهد تصریح کرد: زیارت جامعه کبیره از امام هادی (ع) منشور امامت و ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در جمع زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ایام مبارک ماه ذیحجه بیان کرد: جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، نزول آیاتی از قرآن مانند آیه تطهیر، آیه تبلیغ، آیه إکمال، آیه وُدّ و همچنین سوره هل أتی، اعطای فدک، میلاد امام هادی (ع)، عید سعید غدیر خم، میلاد حضرت موسی بن جعفر (ع) و البته عید مباهله از جمله مهم ترین مناسبت های اسلامی است که در این ماه اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر این که جشن های عید سعید غدیر خم نباید تنها به این روز محدود شود افزود: شایسته است تا جشن های عید سعید غدیر خم پیش از این روز آغاز شود و تا بیست و پنجم ماه ذیحجه ادامه داشته باشد.

استاد حوزه های علمیه سپس پیشنهاد داد همه مؤمنین و مؤمنات با تزیین خانه ها، سر در خانه ها و خیابان ها و معابر در بزرگداشت عید سعید غدیر خم کوشا باشند.

وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا فرزندان خود را علوی و فاطمی تربیت کنیم و از این رو باید کاری کرد که آن ها از فرا رسیدن سالروز عید سعید غدیر خم در هر سال ذوق زده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت جامعه کبیره منشور ولایت است/تبلیغ غدیر وظیفه ای همگانی

زیارت جامعه کبیره منشور ولایت است/تبلیغ غدیر وظیفه ای همگانی