مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-27سياسي

هم افزایی تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر حسینی در محرم


در نشست هم افزایی بین دستگاه های ستاد ملی محرم بر هم افزایی تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر حسینی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی و هم افزایی بین دستگاه های ستاد ملی محرم در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مختلف کشوری، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام روز در برخی مراسم ها رخ داد که دلیل آن همان عدم اعتماد و ناهماهنگی هایی است که در برگزاری مراسم ها وجود داشت.

عزت زمانی ادامه داد: متأسفانه گاهی اوقات به خاطر موانعی که در تصمیم گیری ها و مدیریت قوانین وجود دارد بعضاً این اتفاقات رخ می دهد.

در ادامه حجت الاسلام روح الله حریزاوی، با اشاره به اینکه اندیشمندان زیادی پیرامون نحوه دین داری در دوران کرونا و پسا کرونا یادداشت و مقاله هایی را منتشر کردند، اظهار داشت: دیدگاه ها در این زمینه متنوع و مختلف است، بعضی معتقد هستند با توجه به شرایط کرونا سطح دین داری مردم تغییر خواهد کرد و دوران پسامدرنیسم را پشت سر می گذاریم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ازاین رو توصیه می کنند از این سنت ها باید فاصله بگیرید به سمت مدل های جدید در سبک دین داری مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر حسینی در محرم

هم افزایی تمامی دستگاه ها برای تعظیم شعائر حسینی در محرم