مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-28اجتماعي

کمبود 100 مدرسه در استان قم/87 درصد مدارس ابتدایی قم دوشیفت است


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به کمبود100 مدرسه و دوشیفت بودن 87 درصد مدارس ابتدایی در قم گفت: رفع چنین کمبودهایی نیازمند همکاری و کمک خیران و دستگاه های دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززیر مجموعه آموزش و پرورش قرار بگیرد گفت: مقرر شد آمار کلیه مهد کودک های استان قم احصا شود و آموزش و پرورش مربیان و مجوزها و کلیه مواردی که در امر آموزش تولید محتوی تا سرفصل هایی که باید به کودکان آموزش داده شود به صورت هماهنگ در استان تحت نظر آموزش و پرورش راه اندازی شود.

شیخ الاسلام با اشاره به کاربری زمین های آموزشی در انسجام و بلوار غدیر که با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند افزود: بر اساس مصوبه سال 98 قرار بود شهرداری قم زمین های با کاربری آموزشی در شهر را در خدمت سازمان نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز قرار دهد تا کمبود مدارس جبران شود.

وی افزود: برای 3 سال آینده حداقل 300 کلاس درس نیاز داریم تا افزایش 10 هزار نفری هر ساله را جبران کنیم و در مجموع با توجه پیش بینی افزایش سالیانه 10 هزار نفر دانش آموز 8 تا 9 مدرسه برای دانش آموزان جدید نیاز است.

وی همچنین با اشاره به تهیه 3 هزار تبلت برای دانش آموزان محروم تبلت جمع آوری شده در طرح هدایت اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح دانش آموزانی که توان مالی برای تهیه تبلت و گوشی همراه ندارند با همت خیران و با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 100 مدرسه در استان قم/87 درصد مدارس ابتدایی قم دوشیفت است

کمبود 100 مدرسه در استان قم/87 درصد مدارس ابتدایی قم دوشیفت است