مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-29فرهنگي

کار در عرصه هنر بدون بینش در حوزه های مختلف امکان پذیر نیست


معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه کار در عرصه هنر، نیازمند بینش و بصیرت کامل در حوزه های مختلف است، گفت: تولیدات و آثار هنرمندان باید به گونه ای باشد که به دل و جان مخاطب بنشیند و لازمه این امر نیز، - معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه کار در عرصه هنر، نیازمند بینش و بصیرت کامل در حوزه های مختلف است، گفت: تولیدات و آثار هنرمندان باید به گونه ای باشد که به دل و جان مخاطب بنشیند و لازمه این امر نیز، بینش و بصیرت در همه حوزه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید، گفت: برگزاری چندین دوره از این جشنواره، نشان دهنده این است که حوزه فرهنگی مسیر طولانی را در این حوزه طی کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی کار کردن سخت است و نیازمند توان و هنرمندی در سطح بالا است، افزود: تولیدکنندگان و اثرگذاران می دانند که فعالیت در این حوزه آن هم در جامعه ما با وجود اقتضائات و شرایط خاص، کار سخت و طاقت فرسایی است.

دکتر غفاری ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد دستاوردهای خوبی در این جشنواره هستیم و اگر این دستاوردها نبودند، در شرایط فعلی، رغبتی برای برگزاری دهمین دوره این جشنواره وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در عرصه هنر بدون بینش در حوزه های مختلف امکان پذیر نیست

کار در عرصه هنر بدون بینش در حوزه های مختلف امکان پذیر نیست