مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-31اقتصادي

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز طرح تابستانه کتاب 1400 در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور از امروز خبر داد و گفت: این طرح تا 15 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

- افشین تحفه گر در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی، اظهار کرد: دوستداران کتاب می توانند جهت بهره مندی از این طرح از امروز، 9 مرداد تا 15 مرداد ماه، به کتابفروشی های منتخب استان خراسان رضوی که در این طرح مشارکت کردند مراجعه کنند و از 20 درصد تخفیف خرید کتاب بهره مند شوند.

وی ادامه داد: 123 کتابفروشی در سطح استان در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کرده اند که از این میان 94 کتابفروشی در مشهد و 29 کتابفروشی در شهرستان های استان قرار دارند.

تحفه گر تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که شهروندان خراسانی از طرح های مختلف فصول کتاب داشتند در این دوره با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ یارانه کتاب از 200 هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس شهروندان با خرید 300 هزار تومان کتاب از 60 هزار تومان تخفیف بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح فصول کتاب از جمله سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اختصاص مستقیم یارانه کتاب به مردم است و به جای برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب این طرح در هر فصل در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی