مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:102021-07-31ورزشي

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی ها به چهارباغ


40 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استانی برای سال جاری از سوی استانداری البرز به این شهرستان اختصاص یافت.

- ، قدرت الله شمیرانی صبح یکشنبه در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چهارباغ که با حضور حدادی نماینده شهرستان های چهارباغ، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و ناصری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار کرد: 40 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استانی برای سال جاری از سوی استانداری البرز به شهرستان چهارباغ اختصاص یافت.

وی بیان کرد: از این 40 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای 19 میلیارد تومان از محل استانی 20 میلیارد و 500 میلیون تومان توازن و 500 میلیون تومان از محل ارزش افزوده می باشد.

فرماندار چهارباغ با بیان اینکه در توزیع بودجه توجه خاص به امور زیربنایی با پیوست فرهنگی شده است، اظهار داشت: این اعتبارات در 18 سرفصل و 64 عنوان پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان چهارباغ مصوب شد.

وی در خصوص اعتبارات 1400 استانی گفت: حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، منابع آب، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، توسعه زیربنایی خدمات روستایی، توسعه زیربنایی خدمات شهری به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، توجه اساسی به زیرساخت ها و پیوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی ها به چهارباغ

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی ها به چهارباغ