مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:302021-08-02بين الملل

نبرد دکل های برق در دیاله


افزایش حملات کم سابقه به دکل های برق در شرق عراق به ویژه خط فشار قوی انتقال برق «مرصاد» (ایران) به استان دیاله به نبرد دکل های برق معروف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، گروه های مسلح ناشناس در این مدت به طور هدفمند و کم سابقه ای، حملات را به دکل های برق به ویژه خط فشار قوی مرصاد به دیاله افزایش داده اند تا جایی که گفته می شود که در کمتر از یکماه هفت حمله به خطوط انتقال اتفاق افتاده است.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز گفته است که در کمتر از یکماه هفت حمله به دکل های برق در عراق اتفاق افتاده، امری که نشان می دهد که حملات سازمان یافته و با هدف تخریب گسترده بوده است.

عبدالخالق العزاوی افزوده است که هنوز ابهام زیادی پیرامون افزایش این حملات تروریستی وجود دارد و تحقیقات در این پرونده با هدف شناسایی عاملان اصلی حمله به دکل ها شروع شده است.

به گفته وی، به زودی نشست ویژه ای با هدف بررسی تبعات نبرد دکل های برق در دیاله برگزار می شود.

همزمان با این تحولات، عضو الحشد الشعائری در استان دیاله امروز دوشنبه گفت که تروریست ها دو دکل دیگر از خط فشار قوی را در شرق دیاله منفجر کردند.

احمد العزاوی افزوده است که این دکل ها مربوط به خط فشار قوی 400 کیلوولتی در منطقه البوطعمه در شمال بخش السلام (25 کیلومتری شرق بعقوبه مرکز استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد دکل های برق در دیاله

نبرد دکل های برق در دیاله