مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-03اقتصادي

افزایش بودجه طرح تابستانه کتاب قابل تقدیر است


مدیرعامل «شهرکتاب» گفت که افزایش بودجه طرح تابستانه 1400 قابل تقدیر است و مزایای خوبی برای صنعت نشر دربر دارد.

- ، مهدی فیروزان، مدیرعامل موسسه شهر کتاب با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی درباره برگزاری طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) گفت: من همیشه اعتقاد داشتم وظیفه اصلی برای نظام ما که مدرسه و دانشگاه را در اختیار دارد افزایش کتابخوان است، یعنی فربه کردن تقاضا نه فربه کردن عرضه.

ما باید تابع سنت عرضه و تقاضا باشیم و اجرای طرح های فصلی فروش کتاب مثل تابستانه کتاب به معنای تقویت تقاضا است و به نظرم یکی از درست ترین کارهایی است که اجرا می شود.

او با بیان اینکه اجرای طرح های فصلی فروش کتاب منجر به افزایش خواننده کتاب می شود، ادامه داد: در این چارچوب زمانی که بیماری کووید 19 شیوع پیدا کرد طبیعتاً در دسترسی خریدار به کتاب محدودیتی ایجاد شد و روند خریداری و تهیه کتاب برای مردم و خریداران آن با مشکلاتی همراه است.

وی ضمن اشاره به افزایش 50 درصدی بودجه تابستانه کتاب 1400 و تقدیر از این اقدام، توضیح داد: افزایش سقف خرید مخاطان نیز مشوقی برای همه کسانی است که به کتاب علاقه دارند حتی کسانی که با کتاب انس و الفتی ندارند در سایه این طرح می توانند با این یار مهربان انس و الفت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه طرح تابستانه کتاب قابل تقدیر است

افزایش بودجه طرح تابستانه کتاب قابل تقدیر است