مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-03اقتصادي

موکب های اربعینی با توزیع غذا و تأمین جهیزیه دوباره فعال شدند+عکس


موکب های اربعینی که در حال آمادگی حضور در اربعین حسینی هستند، همزمان با عیدغدیر دوباره فعال شدند و علاوه بر راه اندازی ایستگاه صلواتی و جشن غدیر و حتی کمک به بیماران کرونایی، - اقدامات موکب های اربعینی در جشن غدیر راه اندازی 30 بستنی نیز از دیگر اقدامات موکب ها در سطح کشور همزمان با عید غدیر بود.

ایستگاه های نان صلواتی و نانوایی های سیار نیز همزمان با عید غدیر در شهرهای مختلف راه اندازی و بیش از 60 هزار قرص نان بین مردم توزیع شد.

تهیه 20 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی علاوه بر این، کمک به بیماران کرونایی از دیگر اقدامات موکب ها در این ایام به شمار می رود که موکب ها در کنار توزیع آب میوه طبیعی، سعی کردند با تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی به کمک آنها بشتابند؛ به طوری که با هزینه جمع آوری شده، 20 کپسول اکسیژن تهیه و به بیماران کرونایی اهدا شد.

تأمین 8 سری جهیزیه برای نوعروس ها یکی دیگر از اقدامات موکب ها در سال های اخیر، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان است که همزمان با عید غدیر که بسیاری از زوج های جوان سعی دارند در ایام مبارکی به خانه بخت بروند، موکب های حسینی هشت سری جهیزیه برای زوج های جوان تأمین و اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعینی با توزیع غذا و تأمین جهیزیه دوباره فعال شدند+عکس

موکب های اربعینی با توزیع غذا و تأمین جهیزیه دوباره فعال شدند+عکس