مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-04اقتصادي

هزار و 430 نفر در طرح اقدام ملی مسکن شروع به کار ساخت کردند


هزار و 430 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی شروع به کار ساخت در طرح اقدام ملی مسکن کرده اند.

- اظهارکرد: در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی به ظرفیت سه هزار و 416 واحد زمین تخصیص داده شده است.

رییس بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متقاضیانی که برای دریافت زمین اقدام کردند دو هزار و 910 نفر بودند، بیان کرد: تاکنون هزار و 464 پروانه ساختمانی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت صادر شده است.

آسمانی مقدم افزود: برای صدور پروانه ساختمانی تنها در شهرستان طبس مشکلاتی وجود دارد که شهرداری به دلیل آماده سازی و … پروانه ای صادر نکرده است ولی در بقیه شهرهای خراسان جنوبی چنین مشکلی برای متقاضیان ساخت مسکن وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی از شهروندان خراسان جنوبی معتقدند زمین های اختصاص داده شده در طرح اقدام ملی مسکن جانمایی مناسبی ندارد، گفت: من این نکته را به شدت تکذیب می کنم چرا که در بسیاری از شهرها چون نهبندان و طبس در این طرح در نقاط بسیار خوب شهر اختصاص یافت و جانمایی نامناسب صحت ندارد.

رییس بنیاد مسکن خراسان جنوبی یادآور شد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت تاکنون هزار و 430 نفر نیز شروع به کار کردند که این روند ادامه خواهد داشت و امیدواریم از این طریق بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 430 نفر در طرح اقدام ملی مسکن شروع به کار ساخت کردند

هزار و 430 نفر در طرح اقدام ملی مسکن شروع به کار ساخت کردند