مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-05سياسي

طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به صورت موقت اجرا می شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اجرای موقت «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» خبر داد و گفت: اجرای آزمایشی طرح پنج سال زمان می برد.

- اصفهان - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اجرای موقت طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی خبر داد و گفت: اجرای آزمایشی طرح پنج سال زمان می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی که به همت بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد، با بیان اینکه قانونی که امروز مطرح است یک سابقه چندین ساله دارد، اظهار داشت: دو نکته مهم ماده 85، تصویب قانون کارشناسی تر و موقت است.

باید قانون جامعی برای فضای مجازی داشته باشیم وی اضافه کرد: فضای مجازی فعلی در کشور بستر ساز اتفاقات زیادی در فضای حقیقی شده است و خیلی از مسائل کشور امروز بسته به این فضا است و طبیعی است که باید قانون جامعی در رابطه با فضای مجازی در کشور داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دیگر کشورهای دنیا به ویژه آمریکا قوانین زیادی برای فضای مجازی دارند، اضافه کرد: نزدیک 300 قانون در آمریکا برای فضای مجازی این کشور نوشته شده و اعمال می شود، بارگذاری محتواهایی ممنوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به صورت موقت اجرا می شود

طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به صورت موقت اجرا می شود