مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-06سياسي

ثبت یک هزار و 80 هیأت عزاداری در کرمانشاه/ نواهای قدیمی در استان طنین انداز می شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت یک هزار و 80 هیأت عزاداری در این استان، گفت: بچه هیأتی ها خود کار بلد مبارزه با کرونا هستند.

- حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه نظارت بر فعالیت هیأت های مذهبی در ماه محرم، اظهار داشت: عزاداری در کرمانشاه به دیرباز برمی گردد.

وی ادامه داد: کرمانشاه دروازه کربلا بوده و خیلی از استان ها برای رفتن به عتبات عالیات در این استان اتراقی داشته که در این اتراق ها برنامه های عزاداری را برنامه ریزی کرده و  کرمانشاه از دیرباز معدن عزاداری در کشور بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت یک هزار و 80 هیأت عزاداری در این استان، گفت: هیأت های مذهبی از گندزدایی و ضدعفونی محلات گرفته تا مشارکت و همکاری در بحث کمک های مومنانه در فعالیت داشته و دارند و بچه هیأتی ها خود کار بلد رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا دستورالعمل های مدنظر نسبت به چگونگی برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم را مبنی بر اینکه برگزاری مراسمات در فضای باز اولویت اصلی مجالس حسینی باشد، و در صورت اضطرار در محیط های بسته با حفظ فاصله اجتماعی باید ارتفاع سقف از 6 متر بیشتر باشد و زدن ماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک هزار و 80 هیأت عزاداری در کرمانشاه/ نواهای قدیمی در استان طنین انداز می شود

ثبت یک هزار و 80 هیأت عزاداری در کرمانشاه/ نواهای قدیمی در استان طنین انداز می شود