مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-06پزشكي

سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز درمان پادتنیِ کرونا را صادر کرد


استفاده از این پادتن فقط در صورتی مجاز است که فرد در معرض ویروس قرار گرفته باشد و گفته می شود این اولین بار است که یک درمان پادتنی تزریقی برای پیشگیری از ابتلا به کوویدـ 19 پس از قرارگیری در معرض ویروس، - استفاده از این پادتن فقط در صورتی مجاز است که فرد در معرض ویروس قرار گرفته باشد و گفته می شود این اولین بار است که یک درمان پادتنی تزریقی برای پیشگیری از ابتلا به کوویدـ 19 پس از قرارگیری در معرض ویروس، تایید شده است.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده اضطراری از درمان پیشگیرانه با پادتن مونوکلونال را برای کسانی که در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر هستند، تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان هفته گذشته در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که استفاده اضطراری از ریجن ـ کوو را برای بزرگسالان و کودکانی که خطر پیشرفت بیماری به نوع حاد کوویدـ 19 در آن ها بالاست، تایید کرده است.

استفاده از این پادتن فقط در صورتی مجاز است که فرد در معرض ویروس قرار گرفته باشد و گفته می شود این اولین بار است که یک درمان پادتنی تزریقی برای پیشگیری از ابتلا به کوویدـ 19 پس از قرارگیری در معرض ویروس، تایید شده است.

این درمان همچنین فقط برای کسانی استفاده می شود که واکسینه کامل نشده اند یا ممکن است واکنش ایمنی کافی به واکسن نداشته باشند یا کسانی که به دلیل موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز درمان پادتنیِ کرونا را صادر کرد

سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز درمان پادتنیِ کرونا را صادر کرد