مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-07حوادث

بالگردها توان اطفای حریق جنگل های ارسباران را نداشتند


مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت : دو فروند بالگرد اعزام شده از سوی وزارت دفاع، کارایی لازم را برای مهار آتش سوزی نداشته و بسکت ها نیز فاقد کارایی لازم بود.

- محمدباقر هنربر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: آتش سوزی مناطق جنگلی بابایلو، قاسم کندی و کیارق کلیبر از ساعت 4 عصر پنج شنبه رخ داد که بلافاصله بعد از ارائه گزارش، تیم های یگان حفاظت منابع طبیعی، هلال احمر، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، راهداری و تیم های واکنش سریع هلال احمر و آتش نشانی تبریز برای اطفا حریق به منطقه اعزام شده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه نیمه شب پنج شنبه آتش سوزی به طور کامل مهار شده بود که صبح جمعه به همراه مدیرکل منابع طبیعی و فرماندار کلیبر، برای لکه گیری مناطق آتش گرفته عازم منطقه شدیم که لکه گیری و پایش مناطق توسط نیروها به اتمام رسید.

وی افزود: بعد از ظهر دیروز حوالی ساعت 4:30 دقیقه عصر، گزارش مجدد آتش سوزی در منطقه کیارق اعلام شد که بلافاصله نیروهای مستقر در شهرستان و استان به منطقه اعزام شدند که تا 2:30 شب، عملیات اطفا ادامه داشت و مقداری از آتش سوزی مهار شد.

هنربر گفت: دو فروند بالگردی که توسط وزارت دفاع به استان اعزام شده بود بدون کارایی بوده و بسکت ها کارایی لازم را برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگردها توان اطفای حریق جنگل های ارسباران را نداشتند

بالگردها توان اطفای حریق جنگل های ارسباران را نداشتند