مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-07فرهنگي

خراسان رضوی دومین استان پرفروش در طرح تابستانه کتاب


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در طرح تابستانه کتاب 1400 خراسان رضوی با سهم 11 درصدی فروش کتاب پس از تهران به عنوان پرفروش ترین استان کشور هم از نظر مبلغ و هم از نظر تعداد کتاب فروخته شده اعلام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در طرح تابستانه کتاب 1400 خراسان رضوی با سهم 11 درصدی فروش کتاب پس از تهران به عنوان پرفروش ترین استان کشور هم از نظر مبلغ و هم از نظر تعداد کتاب فروخته شده اعلام شد.

افشین تحفه گر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پایان طرح تابستانه کتاب در سال 1400 اظهار کرد: این طرح که روز گذشته و پس از یک هفته برگزاری به کار خود خاتمه داد، یکی از طرح های فصلی قابل توجه در هفت سال برگزاری این رویداد فرهنگی را در خراسان رضوی رقم زد.

وی ادامه داد: در این مرحله از این طرح که با افزایش 50 درصدی اعتبار همراه بود، سقف مجاز خرید برای هر خریدار از 200 هزار تومان به مبلغ 300 هزار تومان افزایش یافت.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به شرکت 124 کتاب فروشی از سراسر استان در این طرح خاطرنشان کرد: این تعداد برابر با 12 درصد از کتاب فروشی های شرکت کننده در سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی دومین استان پرفروش در طرح تابستانه کتاب

خراسان رضوی دومین استان پرفروش در طرح تابستانه کتاب