مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-07حوادث

تداوم آتش سوزی در جنگل های ارسباران/ بالگردها منطقه را ترک کردند


فرماندار کلیبر با انتقاد از ضعیف بودن اطفای هوایی حریق جنگل های ارسباران گفت: آتش سوزی در جنگل های ارسباران همچنان ادامه دارد و شاهد گسترش آتش هستیم.

- با قدردانی از همکاری شهروندان و فعالان محیط زیست در اطفای حریق جنگل های ارسباران اظهار داشت: نیروهای محلی و مردمی، امدادی، آتش نشانان و دستگاه های از دقایق آتش سوزی جنگل های ارسباران در شهرستان کلیبر پای کار بودند.

فرماندار شهرستان کلیبر از تداوم آتش سوزی در جنگل های ارسباران خبر داد و گفت: 3 روز است که جنگل های ارسباران واقع در حوزه شهرستان کلیبر در آتش می سوزد و هنوز بالگردهای اطفای حریق نتوانستند نقشی ایفا کنند.

وی بابیان این که بالگرد اطفای حریق پس از 2 سورت پرواز؛ منطقه آتش را ترک کرد، یادآور شد: متأسفانه بالگرد اطفای حریق جنگل های ارسباران بعد از 2 بار پرواز به دلایل نامعلومی به اطفای حریق ادامه نداد.

حاجی پور اضافه کرد: امکانات اطفای حریق و ابتدایی ترین تجهیزات برای مهار آتش سوزی جنگل های ارسباران در حدی است که به کار نمی آید.

فرماندار شهرستان کلیبر با ذکر این که بعد از گذشت 3 روز از آتش سوزی؛ بالگردهای اطفای حریق وزارت دفاع عازم کلیبر شده اند، ابراز داشت: متأسفانه خلبانان عزیز نیامده به فکر خوراک و محل اقامت هستند، در بحران استراحت معنایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آتش سوزی در جنگل های ارسباران/ بالگردها منطقه را ترک کردند

تداوم آتش سوزی در جنگل های ارسباران/ بالگردها منطقه را ترک کردند