مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-07سياسي

روایتگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویژه برنامه «با این ستاره ها»


ویژه برنامه «با این ستاره ها»، با روایتگری مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

- روایتگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویژه برنامه با این ستاره ها ویژه برنامه با این ستاره ها ، با روایتگری مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز بازگشت آزادگان به کشور عنوان کرد: دلیل ما برای جمع شدن در این مکان گرانقدر تنها تکریم شهدا و خانواده های بزرگوار ایشان نیست زیرا شهدا به فرموده خداوند عند ربهم یرزقون هستند و به تکریم ما نیاز ندارند.

خانواده های معظم شهدا هم که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چشم و چراغ این مملکت هستند و به تکریم و تجلیل ما احتیاج ندارند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: طبق تفاسیر و روایات، خداوند از فضل خود به شهدا مقام شفاعت عنایت کرده است و والدین، خانواده، فرزندان شهدا و آن هایی که در مسیر شهدا قرار دارند، اولین کسانی هستند که مورد شفاعت شهدا قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویژه برنامه «با این ستاره ها»

روایتگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویژه برنامه «با این ستاره ها»