مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 16:152021-08-07اقتصادي

یارانه کار جایگزین یارانه نقدی/شورای مهارت به اردبیل هم می آید


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کشور ما به جای یارانه های نقدی به یارانه کار با مهارت به روز نیاز دارد تا از وضعیت موجود خلاصی پیدا کنیم.

- ، علی اوسط هاشمی عصر شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اداره کل فنی و حرفه ای استان اردبیل اظهار کرد: باید به تناسب نیاز جامعه و مهارتی که در بخش های مختلف به آن نیاز است، هدف گذاری بر اساس یک خرد جمعی و بر پایه نگاه کارشناسی و هم افزایی انجام شود که قطعاً در این زمینه بهتر است شورای هماهنگی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف گذاری ها را به شکل صحیح و درست انجام دهند.

وی با بیان اینکه در سه استان کشور هنوز شورای مهارت فعالیت خود را آغاز نکرده است، تصریح کرد: یکی از استان هایی که شورای مهارت در آنها شکل نگرفته اردبیل است که در کنار همدان و هرمزگان تلاش می کنیم تا پایان مردادماه جلسات شورای مهارتی را در این استان ها برگزار کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فلسفه شکل گیری شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را هم افزایی در جهت رسیدن به یک سند جامع اجتماعی اعلام کرد و گفت: در بین 10 اداره زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گروه های اقتصادی، پولی، بانکی، خدماتی و آموزشی حاضر هستند که تلاش می کند در بخش های مختلف به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه کار جایگزین یارانه نقدی/شورای مهارت به اردبیل هم می آید

یارانه کار جایگزین یارانه نقدی/شورای مهارت به اردبیل هم می آید