مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-08پزشكي

محیط بانان واکسینه می شوند


مرتضی بخشی اولین محیط بانی است که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، زنده یاد بخشی 11 سال در منطقه شکار ممنوع ژرف در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی خدمت کرد که پس از ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محیط بانان در اولویت تزریق واکسن کووید 19 قرار گرفتند و بر این اساس مشخصات 3 هزار و 500 محیط بان به مراکز تعیین شده ارسال شده است.

محیط بانان سبزپوشان زحمتکشی هستند که با حضور شبانه روزی در طبیعت و رویارویی با شکارچیان متخلف جانشان را کف دست گرفته اند تا از محیط زیست و زیستمندان آن محافظت کنند اما در این میان آنها هم از گزند ویروس کرونا در امان نماندند و در مدت دو سالی که کرونا دامن جامعه جهانی از جمله ایران را گرفته، 3 محیط بان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محیط بان خراسان رضوی مرتضی بخشی اولین محیط بانی است که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، زنده یاد بخشی 11 سال در منطقه شکار ممنوع ژرف در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی خدمت کرد که پس از ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

محیط بان بوشهر محمد رستمی محیط بان محیط زیست استان بوشهر نیز به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، رستمی محیط بانی فداکار که سالها در طبیعت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان واکسینه می شوند

محیط بانان واکسینه می شوند