مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-08سياسي

بازدید مسوولان استان از دفتر خبرگزاری فارس در قم


برخی مسوولان استان قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در این استان فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه رسانه ای تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رییس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان قم، ضمن دیدار با مدیر این دفتر، از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه رسانه ای قرار گرفت.

حمید اورعی در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، رسالت خبرنگاران را بسیار مهم و موثر خواند و تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه خبرگزاری فارس در استان یک مجموعه مورد اعتماد و فعال در حوزه های مختلف است، که دغدغه مندی بالایی برای حل مشکلات مردم دارد.

همچنین روح الله امراللهی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم هم از فعالیت های دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد.

وی ضمن تقدیر از پوشش اخبار شورای شهر توسط این رسانه گفت: خبرنگاران این مجموعه فعالیت بسیار گسترده ای در حوزه امور شهری داشته و مشارکت را به فعالان رسانه ای این مجموعه تبریک گفتند.

مسوولان روابط عمومی بانک ملی استان قم هم در دیدار با سیدجواد اشرفی مدیر دفتر این رسانه در استان قم فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفته و از فعالیت ها و مشارکت های این خبرگزاری در حوزه های مختلف تقدیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسوولان استان از دفتر خبرگزاری فارس در قم

بازدید مسوولان استان از دفتر خبرگزاری فارس در قم