مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-08اجتماعي

رخت عزا بر تن مشهدالرضا(ع)/ مشهد همزمان با ماه محرم سیاه پوش می شود


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از سیاه پوش شدن این کلانشهر همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت سید الشهدا(ع) و یاران وفادارش، امسال نیز همانند سال های گذشته، اقدامات ویژه ای در راستای آماده سازی شهر برای عزاداری ایام شهادت امام حسین(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و تلاش شده است تا خدمات مطلوبی به زائران و مجاوران حریم قدسی رضوی ارائه شود.

معاون خدمات شهری به صورت ویژه تنظیف و شستشو می شود و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حریم رضوی در دهه اول ماه محرم، پارکینگ های هسته مرکزی شهر به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود و اقدامات لازم به منظور افزایش خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری در این ایام صورت پذیرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در محرم امسال، 82 المان مناسبتی نیز در سطح شهر جانمایی می شود و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تاکید بر برنامه های اجرایی در فضای مجازی، ویژه برنامه های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخت عزا بر تن مشهدالرضا(ع)/ مشهد همزمان با ماه محرم سیاه پوش می شود

رخت عزا بر تن مشهدالرضا(ع)/ مشهد همزمان با ماه محرم سیاه پوش می شود