مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-09سياسي

آغاز پویش روضه های خانگی در فارس


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه های استان فارس، از آغاز پویش روضه های خانگی هم زمان با آغاز محرم در دانشگاه های استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه های استان فارس، از آغاز پویش روضه های خانگی هم زمان با آغاز محرم در دانشگاه های استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام حمید مقامی دوشنبه 18 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: روضه های خانگی یکی از سنت های حسنه در تعظیم شعائر حسینی با قدمتی دیرینه در بین شیعیان است که امسال نیز تلاش داریم این مهم را در جامعه نهادینه کنیم به همین منظور افراد وجامعه دانشگاهیان می توانند برای پیوستن به این پویش مردمی کلمه حی علی الحسین به سرشماره 30007715151515 را ارسال کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان فارس بابیان اینکه روضه های خانگی حتی در برهه ای از زمان یکی از رویدادهای اصیل در حفظ فرهنگ شیعی بوده است، افزود: امسال علی رغم وجود شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم های عزادری را سعی بر مجازی بودن در خانه ها برگزار می کنیم.

مقامی هدف از اجرای این طرح را احیا و تقویت سنت حسنه روضه های خانگی، ارائه الگوهای عملی سبک زندگی از قرآن کریم و همبستگی نظام خانوادگی و نظام همسایگی بیان و اضافه کرد: معتقد نیستیم که این پویش و توسعه روضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش روضه های خانگی در فارس

آغاز پویش روضه های خانگی در فارس