مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-09دانش

پیشنهاد شهرداری زنجان را نپذیرفتم/ فعالیت مدارس الگو در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: پیشنهاد شهرداری زنجان را نپذیرفتم، البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید وزرا منصوب و سپس نوبت به تغییر مدیران استانی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نقش اطلاع رسانی در ارائه برنامه های دانشگاه آزاد اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در کنار سایر منابع مادی چرخ های تولید کشور را برای خودکفایی داخلی و قطع وابستگی به حرکت در می آورند.

وی به نقش دانشگاه ها در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: دانشگاه ها به عنوان بستر تربیت نیروی متخصص و ماهر، سهم مهمی در تحقق شعار سال 1400 دارند و باید شعار سال که ثمره نگاه کارشناسی نظام است از سوی همه بخش های مسوول با دقت و وسواس مورد توجه قرار گیرد.

رییس آنلاین ارائه کرد.

فیروزفر با اشاره به اینکه در ایام نوروز هم کلاس های جبرانی برگزار شد، تصریح کرد: کل دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یک سیستم درآمده و در بخش پژوهش نیز سیستم پژوهش یار، عناوین پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی را رصد می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مشارکت های اجتماعی نیز مثل همیشه پیشرو بوده است، افزود: این دانشگاه با تعامل سازنده با مدیریت استان و تمام سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد شهرداری زنجان را نپذیرفتم/ فعالیت مدارس الگو در دانشگاه آزاد

پیشنهاد شهرداری زنجان را نپذیرفتم/ فعالیت مدارس الگو در دانشگاه آزاد