مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-09سياسي

مسئول جدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء منصوب شد


حجت الاسلام محمد نعیمی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) منصوب شد.

- ، در مراسمی که با حضور حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و تعدادی از مدیران این مجموعه برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام محمود دهقانی، حجت الاسلام محمد نعیمی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسین طیبی فر با اشاره به آیه 61 سوره مبارکه هود، گفت: مأموریت اصلی انسان از لحاظ مادی، که خداوند برعهده او نهاده است آبادسازی زمین است و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حال اجرای چنین رسالت و مأموریتی در کشور است.

وی افزود: اگر اقدامات قرارگاه در حوزه سازندگی و عمرانی نبود، امروز کشور اسلامی ما در بسیاری مسائل زمین گیر بود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با کلیدواژه ما می توانیم پروژه هایی را به ثمر رساند که دیگران قادر به انجام آن نبودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ما در حوزه سازندگی نباید وجود انسانی خود را از یاد ببریم و همانگونه که برای سازه های عمرانی خود مهندسی می کنیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء منصوب شد

مسئول جدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء منصوب شد