مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 18:202021-08-09سياسي

رسانه مهمترین ابزار شناساندن حقیقت است


همدان _ مسئول بسیج رسانه همدان گفت: امروز رسانه برای شناساندن نادرستی از درستی، مهمترین ابزاری است که انسان برای آگاهی بخشیدن به دنیای پیرامون خود و ارائه حقیقت در اختیار دارد.

- ، ناصر قوامی مشفق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انسان موحد از نخستین لحظات آغاز خلقت در این اندیشه بوده که چگونه خوبی ها و درستی ها را برای همگان روشن کند و جهان را برای زیستن به جهانی آرمانی همراه با عدالت و آزادی مبدل کند.

وی ادامه داد: در این مسیر رسانه به عنوان زبان ارائه حقیقت یکی از مهمترین ابزارهایی است که در طول تاریخ برای خروج بشریت از تاریکی ها به سمت نور نقش تعیین کننده ای ایفا کرده است.

قوامی مشفق افزود: در این میان قلم و نوشته از عظیم ترین نعمت های هدایت بشریت به حساب می آیند.

وی ادامه داد: هنگامی که خداوند به قلم در قرآن قسم می خورد قطعاً این ارزش والای روشنایی و آگاهی به وسیله رسانه و قلم است که مورد توجه همه مفسران قرار گرفته و امروز قلم و نویسندگی با زندگی یک خبرنگار عجین شده است، این یک نعمت بزرگی است که در اختیار خبرنگاران و اهالی رسانه است.

مسئول بسیج رسانه همدان ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیری متکی بر اندیشه ای مبتنی بر قلم و صدای آگاهی بخشی استوار بوده است و غالب شهدای بزرگ ما نظیر بهشتی، باهنر، مطهری و بسیاری از کسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مهمترین ابزار شناساندن حقیقت است

رسانه مهمترین ابزار شناساندن حقیقت است