مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-10سياسي

فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل منصوب شد


هم زمان با اولین روز از ماه محرم و با حضور جانشین سپاه پاسداران، فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.

- اردبیل- هم زمان با اولین روز از ماه محرم و با حضور جانشین سپاه پاسداران، فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا حضور سردار علی فدوی با تجلیل از سردار جلیل بابازاده قانع، سردار غلامحسین محمدی اصل به سمت فرمانده و شکر عبدی به سمت جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.

سردار جلیل بابازاده قانع در این آیین اظهار کرد: 27 مرداد 87 و هم زمان با 13 رجب به این سمت منصوب شده و بعد از 13 سال خدمت و سربازی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اکنون شروع مأموریت ما همزمان با تاسوعا و عاشورا و در محل خدمت دیگر در قرارگاه عاشورای شمالغرب کشور در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان خاطراتی از دوران خدمت از اتحاد نیروی های نظامی در کشور ابراز خرسندی و فخر کرد و گفت: تمام یگان های نظامی از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی دوشادوش همدیگر در خدمت این نظام هستیم.

وی با بیان اینکه موفقیت مدیران باید به وسیله تاریخ مورد سنجش قرار گیرد افزود: سربازی در این نظام و شهادت در این مسیر مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل منصوب شد

فرمانده و جانشین سپاه استان اردبیل منصوب شد