مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-10بين الملل

واشنگتن هشدار سفر به ایران را تکرار کرد


نماینده آمریکا در امور ایران در ادامه سیاست ناامن نشان دادن این کشور، هشدار وزارت خارجه آمریکا درباره سفر به ایران را تکرار کرد.

- خبرگزاری مهر ، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در پیامی توییتری هشدار وزارت خارجه آمریکا به اتباع این کشور برای سفر به ایران را بازنشر کرد.

وی در این توییت مدعی شد: ما همچنان به همه آمریکایی ها نسبت به انجام سفر به ایران هشدار می دهیم.

در توصیه های سفر وزارت خارجه آمریکا به شهروندان این کشور، سفر به ایران در گروه چهار با رنگ قرمز قرار دارد و به عبارتی نام ایران در گروه به آن کشور سفر نکنید قرار دارد.

در بخش هایی از این توصیه که در زمان همه گیری کرونا به روز رسانی شده به اتباع آمریکایی گفته شده که برپایه تحقیقات و داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها، سطح ابتلا در ایران بالا است.

این وزارتخانه همچنین با طرح ادعاهایی علیه ایران، این کشور را به برخورد ناعادلانه با شهروندان آمریکایی و تاخیر در ارائه دسترسی کنسولی به شهروندان دوتابعیتی متهم می کند.

البته، این ادعاها در حالی مطرح می شود که رابرت مالی در رأس تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگوهای غیر مستقیم وین، در ادامه سیاست انداختن توپ به زمین ایران، این کشور را به تعلل در بازگشت به میز مذاکره نیز متهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن هشدار سفر به ایران را تکرار کرد

واشنگتن هشدار سفر به ایران را تکرار کرد