مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-10سياسي

ازدحام در مراکز واکسیناسیون شهرقدس/ معاون فرماندار: ما راضی هستیم


ازدحام در مراکز واکسیناسیون کرونا شهرقدس طی روزهای اخیر مورد گلایه مردم بوده است که معاون فرماندار قدس با اعلام رضایت از اجرای فرآیند واکسیناسیون با توجه به ظرفیت شبکه بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، چند روزی است که موضوع ازدحام و شلوغی در 2 مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان قدس مورد اعتراض شهروندان و مراجعان بوده است.

در بازدید خبرنگار فارس از دو مرکز مجموعه شهید حیدری و مجموعه مرحوم هاشمی رفسنجانی در صبح دوشنبه، حضور متراکم جمعی از مراجعان در مقابل و اطراف این مراکز دیده شد.

یکی از مراجعان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:از ابتدای صبح اینجا بودیم و پس از این که گفتند اسم خود را بر روی کاغذ بنویسید و حدود 25 دقیقه برای ورود به سالن اصلی منتظر شدم.

  این آقا ادامه داد: پس از ورود به نیز برای خواندن شماره و تزریق واکسن نیز حدود نیم ساعت منتظر بودم و در مجموع حدود یک ساعت زمان برد.

یکی دیگر از خانم های مراجعه کننده با انتقاد از وضعیت نوبت دهی سامانه واکسیناسیون، گفت: اکثر این افرادی که الان اینجا هستند.

از جمله خود من نوبت واکسیناسیون آن ها از ساعت 8 تا 8:30 دقیقه است که همه در این ساعت اینجا هستند.

یکی دیگر از شهروندان ضمن انتقاد از رویه مدیریت تجمع در این مرکز گفت: در این مرکز فقط با 3 نفر کار واکسیناسیون را انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام در مراکز واکسیناسیون شهرقدس/ معاون فرماندار: ما راضی هستیم

ازدحام در مراکز واکسیناسیون شهرقدس/ معاون فرماندار: ما راضی هستیم