مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-10اقتصادي

دولت مانع قاچاق دام زنده شود


مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به خشکسالی و افزایش هزینه های دامداری به شکل سنتی، صنعتی و ورود افراد سودجو جهت خرید و قاچاق دام زنده، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به خشکسالی و افزایش هزینه های دامداری به شکل سنتی، صنعتی و ورود افراد سودجو جهت خرید و قاچاق دام زنده، دولت و نهادهای نظارتی باید مانع قاچاق دام زنده نر شوند.

کریم قدرتی با اشاره به وظایف کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر به گوشت و فرآورده های آن و ابلاغ دستورالعمل حضور یک در میان و کشتار یک در میان، اجازه ندادیم تا گوشت مورد نیاز تبریز با کمبود مواجه شود.

وی افزود: مجموعه کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز و کارکنان آن همواره در معرض انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام بوده و در کنار آن با توجه به شیوع کرونا و تردد افرادی از شهرهای دیگر کشور، ضروری است که دانشگاه علوم پزشکی کارکنان این مجموعه را در اولویت دریافت واکسن قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت موجود هر روز شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز هستیم و عمده دلیل آن قاچاق دام زنده سبک و سنگین به کشورهای همسایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مانع قاچاق دام زنده شود

دولت مانع قاچاق دام زنده شود