مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-10سياسي

رضا خان بابایی آیین تکریم و معارفه فرماندهان و جانشین سپاه استان اردبیل


آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آیت الله سیدحسن عاملی، - آیین تکریم و معارفه فرماندهان و جانشین سپاه استان اردبیل آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و کشور در طول 42 سال گذشته، با تمام توان علیه ایران اسلامی کار می کنند اما هرگز نتوانستند حتی یک پیروزی برای خود ثبت کنند و این وعده خداوند است که در جنگ حق علیه باطل همواره، حق پیروز میدان است.

سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و بسیار مهمی در امنیت، پیشرفت و خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و کشور داشته است.

سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه عاشورا نیز اظهار کرد: ولایتی بودن به حرف نیست و به عمل است و باید در عمل ولایتی بودن خود را نشان دهیم و مردم استان اردبیل در طول تاریخ نشان داده اند که ولایتی هستند و پشت انقلاب اسلامی و کشور خود ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا خان بابایی آیین تکریم و معارفه فرماندهان و جانشین سپاه استان اردبیل

رضا خان بابایی آیین تکریم و معارفه فرماندهان و جانشین سپاه استان اردبیل