مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:402021-08-10سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی اصل مهم برای برگزاری مراسمات عزاداری باشد


برگزارکنندگان مراسمات ایام محرم در مساجد باید ضمن توجه به پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی در جلسه قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کنترل کرونای شهرستان پارس آباد که شامگاه امروز در فرمانداری پارس آباد برگزارشد اظهار کرد: مراسم و مجالس مذهبی ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

وی در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: برگزارکنندگان مراسمات ایام محرم در مساجد باید ضمن توجه به پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بر ضرورت رعایت دستورالعمل ها تاکید کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: دستورالعمل های ستاد مرکزی کرونای کشور در خصوص مراسم های مذهبی ابلاغ شده و باید با توجه به شرایط شهرستان بومی سازی و به دقت اجرا شود.

وی با تأکید بر ضرورت فضاسازی مناسب شهری در ایام محرم، تصریح کرد: هم زمان با شروع ماه محرم شهرداران باید فضاسازی مناسبی در شهر انجام دهند و فضای عمومی متناسب با این ایام داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان پارس آباد از مردم حسینی و متدین این شهرستان درخواست کرد تا از برگزاری مراسم شبیه خوانی و برپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی اصل مهم برای برگزاری مراسمات عزاداری باشد

رعایت پروتکل های بهداشتی اصل مهم برای برگزاری مراسمات عزاداری باشد