مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-11حوادث

باند جعل اسناد مسلح در شهرکرد متلاشی شد


سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از کشف یک پرونده جعل و کلاهبرداری و دستگیری 4 عضو باند فروش زمین های یکی از ارگان های دولتی در شهرکرد خبر داد.

- جعفر نفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه اشخاصی با جعلِ اوراق و اسناد دولتی و نامه های اداری و شخصی و همچنین مهرهای دولتی و شخصی، زمین های مشاع یکی از ادارات دولتی استان را به تعدادی از افراد فروخته اند، بررسی موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

  سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این راستا تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تشکیل و پس از بررسی همه جانبه پرونده، 4 متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی چند عملیات موفق دستگیر کردند.

  وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 23 مهر دولتی و شخصی، مقادیر زیادی قولنامه و اسناد خام و نوشته شده از جمله 10 فقره سند جعلی، 27 گرم تریاک، 9 گرم هرویین، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 2 تیغه قمه کشف و 3 دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی انجام شده ابتدا همه اتهامات را انکار کردند، ولی در نهایت با توجه به ادله موجود، مجبور به اعتراف شده و به 8 فقره جعل اسناد و فروش زمین های مشاع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل اسناد مسلح در شهرکرد متلاشی شد

باند جعل اسناد مسلح در شهرکرد متلاشی شد