مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-11سياسي

مذاکره و سازش با دشمن در منش سیدالشهدا(ع) جایی نداشت


ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در واقع بیانگر این پیام است که آیا کسی هست که منِ حسین در مسیر هدایت او را یاری کنم؟ بعضی ها دلیل دیدار امام را با ابن سعد مذاکره بیان می کنند در حالی که امام حسین(ع) برای محاجه و دعوت به هدایت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی در نخستین شب محرم در هیأت عاشوراییان اظهار داشت: امام معصوم از جهان مستغنی و بی نیاز است و با فریاد هل من معین یعیننیِ امام حسین(ع)، ملائکه، اجنه و حتی سنگریزه های دشت کربلا لبیک گفتند اما مسلمان نماهایی که قربه الی الله برای کشتن او به میدان آمده بودند صدای او را نشنیدند؛ زمانی که انسان از هدایت دور شود به گفته قرآن کریم، قلب او همانند سنگ یا از آن هم سخت تر می شود.

این کارشناس مذهبی افزود:  زمانی که حضرت زینب(س) از امام حسین(ع) سوال کرد که چرا سنگ ها به ندای امام لبیک می گویند اما انسان ها صدای او را نمی شوند، پاسخ داد، مُلِئَت بُطونُهُم من مالِ الحرام(شکم هایشان از مال حرام پر شده است.

)  دیدار امام با ابن سعد برای محاجه نه مذاکره وی تاکید کرد: ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در واقع بیانگر این پیام است که آیا کسی هست که منِ حسین در مسیر هدایت او را یاری کنم؟ و دیدیم که کسانی با همین ندا در آخرین لحظه رستگار شدند؛ بعضی ها دلیل دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره و سازش با دشمن در منش سیدالشهدا(ع) جایی نداشت

مذاکره و سازش با دشمن در منش سیدالشهدا(ع) جایی نداشت