مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-12اقتصادي

خسارت لوازم برقی مان را چطور دریافت کنیم؟


مرد میانسالی هم از خرابی سیستم ایمنی و دوربین مدار بسته فروشگاه خود گلایه می کند که در این قطعی های مکرر برق، نه تنها طعم بی برقی را چشیدیم، بلکه لوازم برقی مان هم دچار آسیب و خسارت شد.

- آنقدر برق مان رفت تا دیگر تلویزیون مان روشن نشد.

.

اگرچه افزایش دمای هوا طی دو ماه اخیر موجب رکوردزنی در مصرف برق و به دنبال آن قطعی برق در کشور شده است، اما شهروندان علاوه بر گلایه از این خاموشی های پی در پی، از آسیب و خرابی وسایل برقی خود گزارش می دهند، از سوی دیگر در گزارش های غیررسمی بسیاری از مغازه ها و تعمیرگاه های لوازم خانگی عنوان می کنند که میزان تقاضا برای تعمیر وسایل برقی در اصفهان افزایش یافته که شاید یکی از دلایل آن قطعی برق باشد.

مرد جوانی به ایسنا می گوید: در قطعی های مکرر برق طی روز اخیر، پمپ آب مجتمع مسکونی دوازده طبقه مان خراب شد که تعمیر آن برای اهالی، حدود 10 میلیون تومان آب خورد، مرد دیگری هم از خرابی پمپ آب ساختمان پنج واحدشان می گوید: که تعمیر آن حدود 500 تومان شد.

خانم دیگری هم می گوید: در زمان نظافت منزل و جارو کردن یکی دو بار برق قطع شد و بعد از یک ماه موتور جاروبرقی که حدود یک سال پیش خریداری کرده بودیم، سوخت و ناچار شدیم هزینه زیادی برای تعمیر آن پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت لوازم برقی مان را چطور دریافت کنیم؟

خسارت لوازم برقی مان را چطور دریافت کنیم؟