مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-12سياسي

خرید و فروش بی رویه زمین درکجور دغدغه اصلی آینده


بخشدار کجور با اشاره به خرید و فروش زمین های کشاورزی و داخل بافتی در روستاهای منطقه انجام می شود،گفت: این موضوع به جهت آماده نبودن زیرساخت های یکی از دغدغه های اصلی آینده است - حسین بیژنی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته گرامیداشت خبرنگار برگزار شد، با اشاره نقش مهم رسانه ها در بیداری افکار عمومی ، اظهار کرد: امروزه خبر و خبرنگاری یکی از نیازهای اساسی زندگی جامعه است که این موضوع مسئولیت خبرنگاران را بیشتر می کند.

وی با تاکید براینکه نوع خبری که انعکاس داده می شود بسیار مهم است، افزود: انتخاب خبر باید معیار داشته و اگر خبری که انعکاس می یابد موثر باشد و مسئول مربوطه را وادار به تحرک نکند ارزش خبری ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش کجور محروم نیست، بلکه مورد ظلم واقع شده است، تصریح کرد: استعدادهای کجور بسیار زیاد است که نیاز به دلسوزی و برنامه ریزی دارد و به علت عدم مدیریت های گذشته آنگونه که باید و شاید توسعه نیافته است.

*خرید و فروش زمین دغدغه اصلی آینده بخشدار کجور، خرید و فروش بی رویه زمین طی چند سال گذشته چه در داخل بافت و چه خارج از بافت را یکی از دغدغه های اصلی برشمرد و عنوان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های بخش کجور از جمله آب، جاده و برق برای افزایش بی رویه جمعیت بومی و غیر بومی آماده نیست، این ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش بی رویه زمین درکجور دغدغه اصلی آینده

خرید و فروش بی رویه زمین درکجور دغدغه اصلی آینده