مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-14سياسي

لزوم آشنایی نسل جدید و جوان جامعه با افکار شهدای محراب


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت آشنایی نسل جدید و جوان جامعه با افکار شهدای محراب تاکید کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نیز مراسم گرامیداشت شهادت حضرت کرد تا متحد شدند و در سایه اسلام این انقلاب متولد شد.

آل هاشم در خصوص ویژگی های شهید مدنی، دومین شهید محراب گفت: استان ما نسبت به سایر استانهایی که شهید محراب دارند ویژه گی خاصی دارد و آن اینکه دو شهید محراب داریم که سید اولاد پیغمبر و امام جمعه هستند لذا تبریز باید به این موضوع ویژه پرداخت کند.

وی افزود: شهید مدنی از چهره های برجسته انقلاب اسلامی بود که همواره دغدغه دین و انقلاب داشت و همیشه در میدان عمل حاضر بود، از جمله مبارزان فعال و انقلابیون پیشرو و پیشقدم بود و از بُعد عملی و از بُعد نظری واقعاً دردش ارتقای ارزش های اسلامی بود ، خود را مطیع ولی امر و امام راحل می دانست و اطاعت از ولی فقیه را برای همه مطرح می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود : اتحاد و انسجام مسلمانان ، رعایت موازین اسلامی در مبارزات سیاسی و گسترش عدالت اجتماعی از موضوعاتی بود که این شهید والامقام به آن پرداخت می کرد، خدمت صادقانه با اخلاص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آشنایی نسل جدید و جوان جامعه با افکار شهدای محراب

لزوم آشنایی نسل جدید و جوان جامعه با افکار شهدای محراب