مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-14سياسي

آیا حاضریم مانند امام حسین(ع)برای دین خود هزینه دهیم؟


تولیت آستان امامزاده صالح (س) با اشارهبه اینکه حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیم، گفت: فعل باید ادعا را تضمین کند وآیا حاضریممانند امام حسین (ع) برای دین هزینه دهیم؟ - ، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی در پنجمین مراسم عاشوراییان که با عنوان زاینده خون برگزار می شود اظهار داشت: دستگاه امام حسین (ع) را می توان در واقع مانند یک درمانگاه بنگریم؛ کسی که با تردید و پیش شرط در این مکتب وارد می شود به مقصد نمی رسد.

وی با بیان اینکه باید همه ابعاد زندگی خود را حسینی کنیم و تنها به ظاهر بسنده نکنیم، افزود: لازمه آن این است که در همه شئون به آقا لبیک بگوییم.

در جلسه، در خانه، در محل کار نماینده امام حسین (ع) باشیم.

تولیت آستان امامزاده صالح خاطر نشان کرد: حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیم، فعل باید ادعا را تضمین کند که اساس بر این پایه است، سیدالشهدا اندیشه ی خود در دعای عرفه را در کربلا عملی کرد و پای دین خدا همه چیز خود را داد، آیا ما هم پای سیلی خوردن برای دین هستیم؟ وی ادامه داد: اساس دین بر مبانی اخلاقی است و رسول خدا می فرمایند: کسی که در خانه در خدمت همسرش باشد و البته خدمت و کمک کند و منتی نگذارد، اسم او در زمره ی شهداست، خدمت در خانه کفاره ی گناهان گذشته خواهد شد، زن و مرد در خانواده باید کرامت و محبت نسبت به هم را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حاضریم مانند امام حسین(ع)برای دین خود هزینه دهیم؟

آیا حاضریم مانند امام حسین(ع)برای دین خود هزینه دهیم؟