مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-14فرهنگي

فروش 2 میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از فروش دو میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از فروش دو میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد.

رضا رضایی با اشاره به اینکه طرح تابستانه کتاب 1400 همزمان با سراسر کشور از 9 تا 15 آبان در خراسان شمالی برگزار شد، گفت: در این طرح هشت کتابفروشی از خراسان شمالی شرکت کردند که شش کتابفروشی در بجنورد و دو کتابفروشی مربوط به شهرستان ها بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، وی اضافه کرد: در مجموع، مبلغ دو میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب به تعداد چهار هزار و 575 جلد در این دوره به فروش رسیده است.

این گزارش حاکی است،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1394 برای هدفمند کردن یارانه نشر، طرح های فصلی فروش کتاب را توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز کرد.

فروشگاه های کتاب در اجرای این طرح، کتابهای خود را با تخفیف به مشتریان عرضه می کنند که مابه التفاوت آن را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 2 میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی

فروش 2 میلیارد و 650 میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی