مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-14سياسي

تقویت مهارت آموزی از نیازهای اساسی جامعه است


استاندار قزوین در دیدار با علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: تقویت مهارت آموزی و ترویج فرهنگ مهارت از نیازهای اساسی جامعه ما به شمار می رود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور  استاندار قزوین در دیدار با علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: تقویت مهارت آموزی و ترویج فرهنگ مهارت از نیازهای اساسی جامعه ما به شمار می رود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: باید با استفاده از مهارت آموزی، نیروی انسانی خود را توانمند کنیم و در خدمت رشد و توسعه کشور قرار دهیم.

جمالی پور اظهار داشت: به دلیل ضعف در حوزه یادگیری و جدی نگرفتن مهارت هنوز از ظرفیت نیروی انسانی خود برای پیشبرد اهداف اقتصادی آنگونه که شایسته است بهره مند نشده ایم.

استاندار قزوین با بیان اینکه مهارت آموزی منجر به ارزش آفرینی و سرمایه سازی در جامعه می شود، گفت: زمانی در کسب و کارها و صنوف مختلف به موفقیت دست پیدا می کنیم که آموزش و کسب مهارت های جدید در بین نیروهای انسانی آن مجموعه به طور مستمر در حال به روزرسانی باشد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: هر کشوری که در حوزه مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر سرمایه گذاری کرده، به موفقیت های چشمگیری دست یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مهارت آموزی از نیازهای اساسی جامعه است

تقویت مهارت آموزی از نیازهای اساسی جامعه است