مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-15حوادث

بلاتکلیفی 5 هزار ملک ناایمن در پایتخت/ برداشت آب از 300 چاه غیرمجاز توسط شهرداری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 5 هزار ملک ناایمن در تهران بلاتکلیف است گفت: شهرداری باید با هم افزایی با دادستانی موضوع ایمن سازی ساختمان های ناایمن را مورد توجه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  زهرا شمس احسان در صحن امروز شورای شهر پس از ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: بعد از حادثه پلاسکو در بهمن 95 هوشیاری در مدیریت آتش نشانی برقرار شد و به موضوع ارتقا و توسعه تجهیزات مربوطه پرداخته شد همچنین در شورای چهارم ساز و کاری فراهم شد که عوارض ایمنی صرف خرید تجهیزات آتش نشانی شود که این موضوع در مهار آتش سوزی پالایشگاه تهران بسیار حائز اهمیت بود.

وی گفت: بر اساس بررسی هایی که سال 98 انجام گرفته 33 هزار ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد که 6 هزار مورد آنها کم خطر و بیش از 23 هزار و 500 مورد دارای شرایط میان خطر است و بقیه بسیار خطرناک ولی با این وجود کمتر از 300 مورد ایمن سازی ساختمان های ناایمن انجام گرفته است.

   شمس احسان گفت: قسمت عمده این ناکارآمدی به دلیل عدم اختیار پرسنل آتش نشانی شهرداری به عنوان ضابط قضایی است و برای حل این مشکل قانونی باید اقدام شود و شورای شهر باید این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا شاهد تکرار فاجعه مشابه سینااطهر نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 5 هزار ملک ناایمن در پایتخت/ برداشت آب از 300 چاه غیرمجاز توسط شهرداری

بلاتکلیفی 5 هزار ملک ناایمن در پایتخت/ برداشت آب از 300 چاه غیرمجاز توسط شهرداری