مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-16اقتصادي

از تعطیلی شش روزه مشاغل غیرضرور تا افزایش دو برابری جریمه های تخلف در رفت و آمد


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت تردد سراسری از ساعت 12 روز گذشته آغاز شده است و تا پنجم شهریورماه در سراسر کشور اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه مجوزهای قبلی فرمانداری ها برای تردد خودروها باطل خواهد بود اظهار داشت: افراد حق تردد با این مجوزها را ندارند و کلیه مجوزها باطل اعلام شده است.

وی با اشاره به اعمال جریمه های دو میلیون تومانی برای خودروهای متخلف از دو برابر شدن جریمه ها پس از یک ماه از ثبت جریمه خبر داد و گفت: نیاز است جریمه ها با شدت بیشتری اعمال شود تا همه ملزم به رعایت باشند.

  معاون استاندار فارس اضافه کرد: تعطیلی شش روزه نیز که از امروز 25 مردادماه در سراسر کشور اتخاذ شده است به جهت تلاش برای فروکش کردن موج پنجم کرونا است به این صورت کههمه ادارات، بانک ها، مشاغل غیر ضروری تا شنبه 30 مردادماه تعطیل خواهند بود.

قاسم پور در ادامه یادآور شد: اداراتی که خدمات ضروری ارائه می دهند مانند دانشگاه ها، بیمارستان ها، آتش نشانی، دستگاه های خدمات رسان آب، برق و .

در این مدت فعالیت خواهند داشت.

  او با بیان اینکه با همراهی نیروی انتظامی، دادگستری، تعزیرات، راهداری و دستگاه های اجرایی دیگر با متخلفان برخوردمی شود اظهار داشت: مبادی ورودی استان فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعطیلی شش روزه مشاغل غیرضرور تا افزایش دو برابری جریمه های تخلف در رفت و آمد

از تعطیلی شش روزه مشاغل غیرضرور تا افزایش دو برابری جریمه های تخلف در رفت و آمد