مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-16پزشكي

آغاز واکسیناسیون 40 ساله ها در کرمانشاه/ 35 ساله ها از هفته آینده واکسینه می شوند


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون گروه سنی 40 سال به بالا خبر داد و افزود: واکسیناسیون گروه سنی 35 تا 40 سال نیز از هفته آینده آغاز می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون گروه سنی 40 سال به بالا خبر داد و افزود: واکسیناسیون گروه سنی 35 تا 40 سال نیز از هفته آینده آغاز می شود.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: در حال حاضر سرعت واکسیناسیون در استان بالاست و اخیرا به سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام اجازه داده شده 10 سال سن واکسیناسیون را پایین تر بیاورند.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون افراد 40 سال به بالا آغاز شده و از هفته آینده نیز واکسیناسیون افراد بالای 35 سال آغاز می شود.

شکیبا گفت: برآورد جمعیت گروه سنی 35 تا 45 سال در استان حدود 300 هزار نفر است و امیدواریم با دو شیفته کردن فعالیت مراکز واکسیناسیون بتوانیم به واکسیناسیون این گروه سنی سرعت بدهیم.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان گفت: اخیرا 10 مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه شده است.

شکیبا از دو شیفته کردن فعالیت مراکز واکسیناسیون خبر داد و افزود: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون در شهرستانهای استان بصورت دو شیفته فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 40 ساله ها در کرمانشاه/ 35 ساله ها از هفته آینده واکسینه می شوند

آغاز واکسیناسیون 40 ساله ها در کرمانشاه/ 35 ساله ها از هفته آینده واکسینه می شوند