مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 15:452021-08-16اقتصادي

5 مزیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای امروز


ادامه حیات هر کسب و کار به مشتریان آن وابسته است.

ارتباط درست با مشتریان می تواند موفقیت های آینده سازمان را تضمین کند و این دقیقا مزیتی است که با استفاده از نرم افزار CRM برای کسب و کارها محیا می شود و می توانند کیفیت خدمات دهی خود را سریع و به آسانی بالا ببرند.

-  موجب افزایش: بیش از 30 درصدی در نرخ تبدیل سرنخ فروش بیش از 30 درصدی فروش بیش از 30 درصدی بهره وری فروش بیش از 35 درصدی رضایت مشتری بیش از 38 درصدی سرعت تصمیم گیری بیش از 25 درصدی درآمد در سازمان می گردد.

  (منبع: ارزیابی ارتباط فروشندگان بین سال های 2014-2016 با بیش از 10500 مشتری که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند).

 شناسایی و دسته بندی سرنخ ها به کمک سیستم CRM می توان سریع و به آسانی، سرنخ های جدید فروش را شناسایی و به دقت دسته بندی کرد.

با تمرکز بر سرنخ های درست، بخش فروش می تواند فرصت هایی را که با احتمال بالاتری به فروش ختم می شوند در اولویت قرار دهد و بخش بازاریابی و بخش بازاریابی تلفنی سرنخ هایی را که پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به سرنخ فروش مناسب دارند، شناسایی کند.

با نگهداری دقیق و متمرکز تمامی اطلاعات مشتریان قطعی و احتمالی، تیم های فروش، بازاریابی و بازاریابی تلفنی فروش می توانند توجه و انرژی خود را بر موارد درست متمرکز کنند و از مهم ترین سرمایه خود یعنی زمان بهترین استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مزیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای امروز

5 مزیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای امروز