مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-17سياسي

1700 بسته کمک معیشتی توسط پلیس کرمان در مناطق محروم استان توزیع شد


فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای رزمایش مواسات و احسان عمومی در قالب تهیه و توزیع بیش از 1700 بسته کمک معیشتی در مناطق محروم و دورافتاده استان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای رزمایش"مواسات و احسان عمومی" در قالب تهیه و توزیع بیش از 1700 بسته کمک معیشتی در مناطق محروم و دورافتاده استان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 26 مردادماه در حاشیه اجرای این رزمایش مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز این توفیق حاصل شد که علاوه بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت های تردد در نقاط ورودی و خروجی استان کرمان، به تاسی از فرمان فرماندهی معظم کل قوا در راستای اجرای طرح مواسات و احسان عمومی، هشتمین مرحله از طرح کمک های مومنانه را انجام دهیم که ارزش کمک های همکاران انتظامی و خیرین طی هفت مرحله قبلی بیش از 80 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: امروز با همت همکاران انتظامی به ویژه کارکنان پلیس شهرستان جیرفت بیش از 1700 بسته کمک معیشتی شامل آرد و برخی ارزاق موردنیاز خانواده ها تهیه شده و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی توسط خودروهای مجموعه انتظامی بین خانوارهای نیازمند و بیشتر بین آن دسته از هم استانی های عزیزی که متاثر از مشکلات کرونا دچار مشکلات معیشتی هستند توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 بسته کمک معیشتی توسط پلیس کرمان در مناطق محروم استان توزیع شد

1700 بسته کمک معیشتی توسط پلیس کرمان در مناطق محروم استان توزیع شد