مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-17سياسي

همکاری مردم و اصناف در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها رضایت بخش است


فرماندار یزد با اشاره به همراهی اصناف در دومین روز محدودیت های کرونایی گفت: همکاری شایسته مردم و کسبه در رعایت محدودیت ها، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رضایت بخش است.

- سیدمحمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور اظهار کرد: اگر همکاری در رعایت پروتکلها و دستورالعملهای بهداشتی توسط مردم و کسبه به همین روال ادامه داشته باشد بدون شک در روزهای آینده شرایط بهتری ایجاد خواهد شد .

وی افزود: همزمان با افزایش موارد ابتلا، بستری و مرگ بیماران کرونایی در روزهای گذشته، بنا به تصویب ستاد ملی مقابله با بزرگ اصناف اظهار داشت: حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو دقیق بودن در اجرای بهینه دستورالعمل ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های تردد به مراکز استان ها نیز با جدیت اعمال می شود، بیان کرد: حفظ کرامت انسانی باید در رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت های جدید اصناف و مشاغل لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با اوج گیری کرونا و به رنگ قرمز و سیاه درآمدن وضعیت بسیاری از شهرهای کشور، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه تا شنبه هفته آینده محدودیت هایی در سطح کشور اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مردم و اصناف در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها رضایت بخش است

همکاری مردم و اصناف در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها رضایت بخش است