مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 00:052021-08-17حوادث

کلاهبرداران میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر در شهر کرمانشاه خبر داد که در پوشش فروشنده بوسیله دستگاه اسکیمر اقدام به کپی برداری از کارت های بانکی مشتریان و برداشت غیرمجاز 10 میلیارد ریالی از حساب مشتریان خود کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا کرمانشاه در تحقیقات گسترده خود و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی 2 فرد تحت تعقیب شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری آن ها در مخفیگاهشان اقدام شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، 61 کارت بانکی کپی شده و مقدار زیادی طلاجات، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین از اعتراف متهمان دستگیر شده به برداشت 10 میلیارد ریال از حساب بانکی مشتریان خود خبر داد و گفت: هر 2 نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: اسکیمر دستگاهی است که از طریق آن مجرم اقدام به کپی برداری از کارت بانکی و سپس ایجاد یک کارت مشابه می کند، هرچند قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شدند

کلاهبرداران میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شدند